Ge mig en dag till

IMG_3957Ge mig en dag till av Mitch Albom är en av de böcker som jag hittat hos någon bokhandlare som jag vill stödja. Har läst andra böcker av Albom bland annat Tisdagarna med Morrie.

Ge mig en dag till är en lättläst historia om en man som haft någon form av nära döden-upplevelse. Det är en hel livshistoria samtidigt som den ställer frågor om familjen, vad man skulle göra om man fick en dag till med den man älskar. Det handlar om fina stunder med familjen men även om mycket som man kan ångra.

Kan inte säga att det är en höjdarbok men lite intressant att ha läst den. Att läsa varierat är ju också en del av läsningen.

4 thoughts on “Ge mig en dag till

Kommentera

