Tillfredsställelse

Igår kväll öste regnet ner och mitt i det regnet stod jag och min bil. Jag kontrollerade ljus, blinkers och däck. Det var dags för besiktning och jag ville förstås vara förberedd. Men fy så kallt det var att stå där i regnet.

I morse fick jag gå upp jättetidigt för att köra iväg till bilprovningen. Det känns alltid lite pirrigt. Det finns ju sådant man inte kan kontrollera och man vill ju att bilen ska vara säker.

Nu gick det jättebra. Helt utan anmärkning tackade jag för mig och för god service. Bra start på dagen.

6 thoughts on “Tillfredsställelse

Kommentera

