Komma ikapp

En ledig kväll och jag försöker komma ikapp mina nöjen. Började förstås med att besöka tv4 play för att få se sista avsnittet av Modus, serien som jag bestämt mig för att följa men som jag inte haft tid att se när den sänts på tv. Men nu har sett men några undantag då händerna flög upp i ansiktet. Riktigt bra serie men oj så otäckt.

Därefter har jag hunnit med Sveriges radios ”På minuten” och ”Spanarna” samt ”Tankar för dagen”. Tror att det är bra med en bred blandning: skrämmas, skratta, tänka och tänka efter.

Nöjd med min kväll. Känner att jag är på gång igen.

2 thoughts on “Komma ikapp

Kommentera

