Vilsen i biotablån

Tänkte att jag skulle gå på bio. Jag bor på hotell nu ett par dagar och har nära till flera biografer. Det känns så lyxigt att ha nära till och från biografen. Men hur ska jag orka? Och vad vill jag se?

Orken kan jag kanske fixa med starkt kaffe. Men att veta vad jag vill se är inte alls lätt. Jag kan inget om filmer, känner inte igen namn på regissörer och det är även många skådisar som jag inte heller känner till.

Försökte besöka SFs hemsida. Säkert bra men jag är ovan och jag tycker att det är svårt att navigera rätt.

Mycket skönare att slappa på hotellrummet. Och nu orkar jag inte gå ut.

2 thoughts on “Vilsen i biotablån

Kommentera

