Modus

Hemma hos mig står tv:n ofta på i bakgrunden. Den finns där som sällskap och bakgrundsljud. Jag hör mer på tv än jag ser, eftersom jag alltid sitter med datorn i knäet. Jag följer sällan serier, även om det finns vissa program (Sverige!, Babel och liknande). Men nu har jag bestämt mig för att följa TV4:s serie Modus.

Det är thrillerserie, så vi får väl se om jag verkligen vågar fortsätta att titta. Det som lockar är ett välskrivet manus och riktigt bra skådespelare. Jag är imponerad av rollistan som innehåller många favoriter.

Såklart missade jag de första dubbelavsnittet, men jag har letat mig till TV4 play och har nu sett del 1 och 2. Och visst finns en spänning som lurar i lugnet. Och det är mycket välspelat. Det lovar gott för fortsättningen.

3 thoughts on “Modus

  1. Hos mig är det ett absolut måste att man stänger av TVn då man går ifrån den. Radion kan jag däremot ha stå på. Ser inte alltför ofta på TV då programmet går. Däremot använder jag mig av svt-play och netflix. Nu ikväll har ju Bron börjat igen. Och det ser jag på såklart. Spännande. Och så skönt att slippa reklamavbrott

  2. Ping: Att följa en tv-serie | På Gång

Kommentera

