Besök i Östersund

Mitt jobb tar mig på en del resor och idag har jag varit i Östersund. Har bara varit där en gång tidigare och gemensamt för båda gångerna är att jag bara fått någon timma för egen tid.

Idag rusade jag för att hinna ut och ner för att se Storsjön. På vägen genom centrum råkade jag slinka in i några affärer och kom ut med alldeles för många fynd. Det hela slutade med att jag fick köpa en väska för att kunna checka in bagaget på flyget hem.

Så kan det gå och jag är glad att det snart är dags för lön igen.

2 thoughts on “Besök i Östersund

  1. Jag tror att det är för stressigt att shoppa i Stockholm. Så fort jag åker till mindre orter hittar jag en massa fynd jag med.

Kommentera

