Sommaren finns kvar i min radio

IMG_3582(2)Har nästan glömt bort mitt sommarprojekt att lyssna till sommarpratarna, Sommar i P1. Jag lyssnar via webb, utan musik men däremot inte i datumordning. Jag väljer efter humör och bockar av på listan.

Igår hittade jag min lista och noterade att jag har några kvar att beta av. Det kändes lätt och somrigt att ta upp lyssnande igen. Med lite effektivitet kan jag nog bli klar innan helgen är slut.

Ända utmaningen är att jag hittar så många andra intressanta program på P1. Många förföriska lockelser att motstå.

Kommentera

