Inte riktigt enligt plan

IntIMG_3343(1)e riktigt enligt plan av Denise Rudberg och Hugo Rehnberg är en alldeles vanlig kärlekshistoria. En sådan som jag tyckte om att läsa när jag var 15 år (i smyg) men som jag för länge sedan vuxit ifrån. Det är mycket svårförklarligt hur boken hamnat i min ägo och hur den dessutom hamnat i min semesterpackning. Och att jag läst ut boken, jo jag undrar om jag fått solsting.

Det tog inte många minuter innan jag insåg att detta inte vår något för mig. Istället för att irritera mig på handlingen, har jag försökt lista ut mer om Rudbergs sätt att skriva och varför det attraherar många läsare. Man kan ju alltid lära sig något.

Något yttrande om boken kan jag inte ge. Det här är inte min genre. Jo förresten, den är extremt lättläst.

4 thoughts on “Inte riktigt enligt plan

Kommentera

