Norrköping får vänta

Hade planerat en resa till Norrköping i helgen. Hotellrum var bokat men resan hade jag ännu inte beställt. Igår bestämde jag mig för att jag vill vara hemma. Jag behöver ta hand om mig själv. Jag avbokade hotellrummet och i stället bokade jag tid för massage. Tänker mig att jag även ska beställa tid för pedikyr.

Jag är tacksam och lyckligt lottad som kan unna mig mycket men jag kan inte unna mig allt. Jag behöver välja och prioritera. Nu behöver jag fotvård mer än en tågresa och massage mer än ett hotellrum.

Norrköping får vänta.IMG_2139(1)

8 thoughts on “Norrköping får vänta

    • Bra med påminnelse. Och man behöver inte känna dåligt samvete för att man har det bra, men lite njutning och tacksamhet är bra.

Kommentera

