Trötta fötter

Efter flera veckor av för lite sömn var det så otroligt skönt att få sova ut i morse. Ingen väckarklocka, inga planer för dagen. Visserligen sov jag bort en stor del av dagen, men det var bara väldigt skönt.

Tog en tur in till stan och började strosa på en av mina shoppingrundor, där jag besöker några av mina favoritbutiker. Normalt sett gillar jag att promenera inne i stan men idag kändes kroppen bara seg. Det kändes jobbigt att gå och jag är så otroligt trött i fötterna. Kanske är det veckans traskande på Visbys kullerstensgator som tagit min energi. Nu vill de i alla fall vila.

Satt en stund på balkongen. Kändes som att det var alldeles lagom jobbigt. Det är ju ändå söndag.

2 thoughts on “Trötta fötter

Kommentera

