Sollentuna konstronda

I helgen har det varit konstronda i Sollentuna. Vilket jag tyvärr har missat. Det är annars en tradition att jag tar en promenad i vårsolen och besöker de konstnärer som öppnar sina ateljéer. Det här är något jag uppskattat under lång tid. Många konstnärer är återkommande – jag besöker inte alla varje år men det är kul att se en viss utveckling.

Kan inte riktigt förstå att jag missat den i år. Det säger väl en del hur svårt det är att nå ut med reklam och information.

6 thoughts on “Sollentuna konstronda

  1. Jag gick förbi en av utställarna men hade bråttom så jag kunde inte slinka in. Förstår inte heller att jag missade det i år – vet inte vad jag ska skylla på.

    Men, om det är en tradition att du promenerar runt på konstrundan – innebär det att du är Sollentunabo??? Måste jag ha missat helt *skäms lite*

Kommentera

