Skärpning Åhlens

Denna vecka är det dags för Åhléns City i Stockholm att lyssna på en kund och förbättra sin service.

Besökte kosmetikavdelningen för inköp av ett läppstift. De har ett stort utbud och jag behövde ett gott råd för att hitta en nyans som jag passar i. Men ack, det var inte så lätt att få rådgivning.

Först och främst fick jag vänta i en evighet innan någon av expediterna ville hjälpa till. När en kvinna väl kom, hade hon inte så mycket till råd. Hon visade några färger som hon tycker om. Men nu var det ju mitt ansikte nyansen skulle passa i. För mig är det ointressant att andra tycker nyansen är fin.

Det här känns väldigt nödigt. Det finns så många som har kosmetik som intresse, som är riktigt duktiga på att få andra att hitta rätt. Att han en ointresserad expedit ger inget förtroende. Åhléns, ni kan bättre än så här! Ge oss konsumenter goda råd, det är en del av köpupplevelsen.

5 tankar på “Skärpning Åhlens

  1. Hej!

    Tråkigt att du fått en dålig upplevelse hos oss på Åhléns City. Vi vill såklart att alla våra kunder alltid ska få den bästa servicen hos oss. Tack för inlägget, det hjälper oss att bli bättre. Vi skulle gärna vilja visa dig att vi kan bättre än vad du upplevt och vill därför uppmuntra dig att kontakta oss så ska vi hjälpa dig att hitta det perfekta läppstiftet.

    Hör gärna av dig till mig!

    Med Vänlig Hälsning,
    Emelie, Avdelningschef Kosmetik, Åhléns City Stockholm

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.